Kalendarze jako forma promocji Twojej firmy
Kwestia organizacji w naszym życiu jest bardzo istotna. Niejednokrotnie galopujący tryb życia przyprawia nas o ból głowy, a nawet najważniejsze spotkania bądź czynności, o których powinniśmy pamiętać, po prostu wylatują nam z głowy. Kiedy nie jesteśmy w stanie zapanować nad chaosem organizacyjnym, zaczynamy szukać pomocy wśród przeróżnych aplikacji czy przypomnień na telefonie. Rozwiązanie problemu jednak jest prostsze niż myślimy, a kluczem do stawiennictwa na każdym zaplanowanym spotkaniu jest nie kto inny, a zwykły kalendarz.
Kalendarze są z nami praktycznie wszędzie. Codziennie korzystamy z tych nośników organizacji naszego czasu praktycznie na każdym korku – czy to w telefonie, w domu na ścianie, w biurze, na biurku oraz w wielu innych miejscach. Prowadząc własną firmę, pewnie nie raz zastanawiałeś się nad formą promocji oraz reklamy. Każdy przedsiębiorca chciałby być widoczny na rynku, a logo swojej firmy prezentować na pierwszym planie w każdym możliwym miejscu. Odpowiedni producent kalendarzy oferuje Ci taką możliwość.
Reklama dźwignią handlu
Producenci kalendarzy (jak PolskieKalendarze.pl) przychodzą z otwartymi ramionami, aby pomóc Twojej firmie być bardziej widoczną na rynku. Przez powszechność kalendarzy w życiu zawodowym oraz prywatnym, nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak silnym są one nośnikiem promocji naszej firmy. Prawie każdy pracownik biurowy niezależnie od wykonywanej branży, posiada na swoim biurku bądź ścianie kalendarz. A co jeśli umieścić na nim logo Twojej firmy wraz z najważniejszymi informacjami o niej?
Skutek jest prosty, a zarazem genialny – przez okrągły rok, dany pracownik dzień po dniu będzie spoglądał na Twoje logo. Po pewnym czasie zacznie kojarzyć również markę oraz rynek, na którym prowadzisz działalność. Zyskałeś właśnie potencjalnego nabywcę, którego być może zainteresuje Twoja oferta. A co jeśli umieścisz setki takich kalendarzy w innych miejscach? Mało tego, jeśli dane biuro jest otwarte na interesantów, każdy z nich również to zauważy – potęgując efekt. Jeśli szacunkowo 3 na 10 osób zainteresują informacje zawarte w prostym przekazie na zwykłym kalendarzu biurowym, może to w znacznym stopniu przełożyć się na Twoją sprzedaż, a w szczególności na rozpoznawalność marki.A do tego przecież dąży każdy przedsiębiorca.
Rozdawnictwo czasem popłaca
Jeżeli zajmujesz się sprzedażą bądź prowadzisz biznes podobnego typu, sam proces rozpowszechnienia kalendarzy będzie znacznie ułatwiony, a np. okres świąteczny tylko spotęguje to zjawisko. Wystarczy, że do każdego zamówienia dołączysz parę egzemplarzy kalendarzy. Nie ważne czy trójdzielnych, naściennych bądź biurowych. Gwarancja tego, że rozejdą się jak świeże bułeczki, a następnie zawisną na czyiś ścianach w zakładach pracy jest całkiem spora. Jeśli nawet dana osoba nie skorzysta z prezentu, na pewno przekaże go dalej.
Każdy pracownik biurowy bowiem zabiega u pracodawcy o kalendarz na nowy rok. A co jeśli na jego ścianie zawiśnie Twoje logo? Skutek na pewno będzie zadowalający, a prawdopodobieństwo, że będziesz mógł odczuć znaczny wzrost zainteresowania swoją firmą, jest całkiem realne. Jak jednak zabrać się za cały proces związany z tego typu promocją? Najważniejszy będzie rzecz jasna sprawdzony producent kalendarzy. Jest to pierwszy krok do sukcesu.
Zadbaj o odpowiedni projekt i przejrzystość
Drugim krokiem jest rzecz jasna odpowiedni projekt kalendarzy. Jeśli umieścisz na nim zbyt dużo, wprowadzisz jedynie chaos informacyjny, który odrzuci potencjalnego nabywcę zbyt dużą ilością tekstu (chyba że umieścisz kalendarz w toalecie – tam czytają wszystko). Stwórz prosty, acz czytelny projekt, który będzie oddawał najważniejsze informacje o Twojej firmie. Nie zapomnij również o logo w centralnym miejscu, aby przyciągało wzrok. Zadbaj również o dobrej jakości druk oraz czytelne kolory. Odpowiednia jakość bez wątpienia pomoże Ci rozpowszechnić informacje o Twojej firmie.
Jak mówią, reklama jest dźwignią handlu, a dobry handel opiera się na dobrej reklamie. Dobra reklama zaś umieszczona w odpowiednim miejscu może zdziałać cuda, znacznie rozpowszechniając informacje o Twojej firmie Promocja w postaci kalendarzy to strzał w dziesiątkę. Dzięki temu już nikt nigdy nie zapomni o Twojej działalności. A nawet jeśli – po prostu zajrzy w kalendarz.